העימות הסוער על הדרך לפתרון בעיית מירון: "אין חוק אחד שחל במירון""

    אסתי פלד No Comments on העימות הסוער על הדרך לפתרון בעיית מירון: "אין חוק אחד שחל במירון""

    יהודה אבידן, אהרל'ה יקטר ומרדכי הלפרין בעימות סוער ב"מהדורה המרכזית" על הסכנות הקיימות במירון, אי האכיפה והשתלטות אנשים פרטיים על הקרקע במירון, "חוץ מהבניין ההיסטורי של הציון כל מבנה אינו חוקי". יקטר: "איימו עלי במירון שאם אדבר שוב עליהם, יתקעו לי סכין"

    צילום: פלאש 90
    15:45
    02.05.24
    צבי טסלר No Comments on פניה לפרקליטות: חשד לעבירות כלכליות בחברת בסדנו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עימות סוער באולפן בין יהודה אבידן לאהרל'ה יקטר ואיש מירון מרדכי הלפרין, ב"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן

    מרדכי הלפרין: "מי שאשם בכל מה שקורה במירון זה קודם כל זה רשויות האכיפה, אין חוק שחל בתוך מירון. אני הקצאתי קרקע ציבורית למקווה מפואר, והלך מישהו ובנה צימרים על הקרקע הזה. בית המשפט הוציא לו צו הריסה ועד היום רשויות האכיפה לא הרסו לו. משפחה פרטית בתוך מתחם תולדות אהרון, ובנתה שם בית ולא עזר שום דבר מי שרצה להילחם בכך".

    עוד הוסיף, אני כתבתי למהנדס מרום הגליל כך, "אם לא נעצור את הבנייה עשיו יהיה אסון תהיה וועדת חקירה וכולם יתלו על העץ. חוץ מהבניין ההיסטורי שבנה הרב אברהם גלנטי מה חוקי שם?. ועדת חקירה לא תקום כי הדרגים הגבוהים יודעים שהחקירה תגיע אליהם. אם שמים קראוון ביציאת חירום. וחופרים מתחת למבנה מה שרוצים וכל אחד עושה מה שהוא רוצה במתחם".

    הפיתרון לבעיית מירון, "אני כתבתי תוכנית תב"ע למירון שיבנו הכל מחדש. אבל נלחמו איתי בבית משפט והם הצליחו לעצור את זה".

    אהרל'ה יקטר מוסיף, "הסיקריקים טוענים שאם לא ימכרו פפריקה בדרך למירון אז לא תהיה את האווירה של מירון. מדובר כאן בעניין של המון כסף. את דרך הכוהנים שזה דרך לא חוקיתף ביהמ"ש הורה להרוס אותה. ומשרד התיירות בנה אותה מחדש על קרקע פרטית נגד החוק".

    יהודה אבידן: "את התקשורת לא מעניין האבל שלנו, הם צמאי דם. למה כשהתריעו במשך שנים הם לא עשו יום שידורים מיוחד?, שום פוליטיקאי חילוני לא התייחס לזה. הח"כים החרדים כיבדו ולא דיברו לפני שקברו את ההרוגים. השאלה האם וועדת חקירה מחפשת אשם, לתלות אותו. בג"ץ צריך להעדיף את שלום הציבור על פני הקדשות".

    אהרל'ה יקטר: "אין אחראי למירון, עתרתי על זה שנים שיהיו הרוגים, שירחיבו את מתחמי ההדלקות. בבג"ץ הראתי שהצלה לא יכולים לטפל בפצועים, זרקו אותי מכל המדרגות. איימו עלי במירון שאם אדבר שוב עליהם, יתקעו לי סכין. מסדרון המוות זה כלום לעומת הסכנות הנוספות שיש בהר. בגלל מריבות על כסף, על מכירת שמן שסבא של סבא החזיק. רציתי לעשות פתח מילוט במקווה, וטענו לי שהבעל שם טוב טבל שם. הכול מוזנח".



    0 תגובות